דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום - מושג מאחד מדע, דת, אומנות, מוסיקה וספרות 

מאת    [ 29/04/2015 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2355 פעמים ]

המושג המאחד מדע, דת, מוזיקה, אומנות קולנוע וספרות הוא "פרסום". הפרסום הוא איזשהו טקסט, תמונה, סרט או מנגינה שציבור מקבל ולומד תודעתית . לאחר הלימוד, האדם זוכר את התוכן ומה שקורה לאחר מכן, נוצר תקשור תת מודעי מסויים עם היוצרים של התוכן וצרכניו האחרים. התקשור התת מודעי יכול להיות מילולי, תחושתי, רגשי או תנועתי . בני אדם נמצאים כל הזמן בתקשור כזה ולא יכולים להשתחרר ממנו. המצב הוא לא תמיד פשוט ונוח ולכן, קבלת אנשים חדשים לתת מודע ושינוי המצב הרוחני בעקבות קבלת פרסום חדש הוא בד"כ מאורע טוב. בני אדם חייבים תוכן פרסומי חדש כל הזמן על מנת לשנות את המצב התת מודעי שלהם שהופך למעיק או משעמם. לכן, האנשים בד"כ יקראו תכנים חדשים כל הזמן . הנושא של התקשור התת מודעי יכול להיות גם לא קשור לנושא הפרסום שהוביל אליו. לכן, אין חשיבות עליונה לסוג הפרסום. כל סוגי הפרסום מובילים לקשר עם היוצרים ועם הקוראים האחרים . חזרה תמידית על פרסום זהה, מלמדת על חוסר הרצון להשתנות וללמוד דברים חדשים. חזרות כאלה כן יוצרות קשר חזק מאד בין הקוראים השונים כי הטקסט הופך למאד חזק בזכרון. זהו התכסיס הספרותי שנקטה הדת לשם איחוד מאמיניו. האנשים מחוייבים לקרוא טקסטים נתונים הרבה פעמים ביום. כך נוצר קשר תת מודעי חזק בין קבוצת המאמינים, קשר שמתחזק עם סנכרון התפילה בין מספר אנשים . הדת עומדת על פרסום עתיק, וכך הכותבים של הספרים והטקסטים - מתו מזמן. לכן - עיקר הקשר הוא בין הקוראים השונים. בפרסום עכשווי, המחבר עצמו מאד משמעותי וקריאת ספר מקשרת קודם כל איתו . בני אדם זקוקים לקשר רוחני טוב ולכן הם יצרכו פרסום על מנת לקבל קשר עם אנשים אחרים. התכנים עצמם נועדו להוות הבסיס התקשורתי עצמו שגרם למחשבות, אמוציות ובכלל לשינויים תודעתיים . אפשר לראות בחיים עצמם תהליך של פרסום גם. אנחנו מתחילים את דרכינו ומתפרסמים אצל ההורים. הם מתחילים לזכור אותנו, איך שאנחנו נראים, נשמעים, מריחים. אנחנו זוכרים אותם בתור הורים. מתחיל פרסום של המילים "אבא" ו"אמא". זהו הסיפור התודעתי שממציא הילד שמסופר קצת להורים. ההורים מרכיבים את סיפור ה"בן" או ה"בת". החיים ממשיכים והילד ממשיך להמציא את הסיפור של אחיו ואחיותיו, והם מצידם ממציאים סיפור עליו . כולנו ממציאים של סיפורים וקוראים של סיפורים שממציאים עלינו האחרים. כולנו רוצים להמציא ולספר וגם לשמוע קצת מסיפוריהם, שהם שהמציאו עלינו . בדרך אנחנו פוגשים אנשים זרים, שהופכים לחברים שלנו. אנחנו ממציאים סיפורים עליהם גם כן ושומעים את סיפוריהם . אנחנו פוגשים סיפורי ספרות, קולנוע, מוזיקה, אומנות, דת, שהם סיפורים פרסומיים שכתבו אנשים רחוקים מאיתנו. בעזרת דמיון, אנחנו מתקשרים לאנשים הללו ולקוראים האחרים ומתחילים את השיח הרוחני המרוחק עם האנשים הללו . השיח הרוחני הזה אי אפשר לסיים, וכך אנחנו צורכים עוד ספר ועוד ספר, עוד סרט ועוד סרט וכל פעם מוסיפים אנשים חדשים לתקשור הרוחני שלנו . כל החיים הם פרסום. אומנם האדם בעצמו בוחר מי יותר להיות: קורא או סופר. יש שיותר קוראים, ויש שאוהבים יותר לכתוב. יש שממציאים סיפורים ויש שאוהבים לפרסם את מה שאחרים המציאו. הפרסום יוצר תקשור רוחני שכולנו צריכים על מנת לחיות. אמונה בפרסום זו אמונה המחברת בין האמונות השונות הקיימות: דת, מדע, ספרות, קולנוע ומוזיקה ...

 לאוניד אסיפוב 2015




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב